Marketing i Promocja Placówki Kulturalnej

Marketing i Promocja Placówki Kulturalnej
• Promocja imprez przy pomocy krótkich filmów na YouTube i Vimeo
• Transmisje internetowe imprez kulturalnych jak to zrobić, na co warto zwrócić uwagę
• Promocja imprez przy użyciu Facebooka kiedy ma to sens, kiedy nie, na co należy zwracać uwagę, studia przypadków
• Budowa marki instytucji kulturalnej od (skromnych) początków do rozkwitu
• Przyśpieszony kurs usability (użytkowości) witryn internetowych
• Katalog najczęstszych błędów popełnianych przez projektantów witryn
• Ciągle niewykorzystana (do końca) moc e-mailingów
• Przywództwo a marketing placówki kultury
• Standardy ISO w zarządzaniu placówką kultury
…a ponadto – sesje dyskusyjne:
• prasa-radio i telewizja a promocja placówki kulturalnej
• doświadczenia menedżerów instytucji kultury i przedsięwzięć kulturalnych
• jak metodycznie, krok po kroku, budować społeczność placówki kulturalnej
Obszerne informacje o kongresie http://promocja-kultury.maestry.pl/



