Patronaty

Marketing i Promocja Placówki Kulturalnej

Marketing i Promocja Placówki Kulturalnej

•    Promocja imprez przy pomocy krótkich filmów na YouTube i Vimeo
•    Transmisje internetowe imprez kulturalnych jak to zrobić, na co warto zwrócić uwagę
•    Promocja imprez przy użyciu Facebooka kiedy ma to sens, kiedy nie, na co należy zwracać uwagę, studia przypadków
•    Budowa marki instytucji kulturalnej od (skromnych) początków do rozkwitu
•    Przyśpieszony kurs usability (użytkowości) witryn internetowych
•    Katalog najczęstszych błędów popełnianych przez projektantów witryn
•    Ciągle niewykorzystana (do końca) moc e-mailingów
•    Przywództwo a marketing placówki kultury
•    Standardy ISO w zarządzaniu placówką kultury

…a ponadto – sesje dyskusyjne:
•    prasa-radio i telewizja a promocja placówki kulturalnej
•    doświadczenia menedżerów instytucji kultury i przedsięwzięć kulturalnych
•    jak metodycznie, krok po kroku, budować społeczność placówki kulturalnej

Obszerne informacje o kongresie http://promocja-kultury.maestry.pl/

Ciąg dalszy artykułu poniżej
Pokaż więcej

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button