Jak to wszystko poukładać? VISUAL MERCHANDISING w punktach handlowych. Szkolenie prowadzi Sławomir Szczurek.

You need to set the Google Map API Key in the theme options page > Integrations.
  • Jak zatrzymać dłużej klienta w sklepie i sprawić by poznał naszą ofertę?
  • Poznaj żelazne zasady merchandisingu, czyli takiej prezentacji towaru, by wręcz sam zaczął się on sprzedawać.

Co osiągniesz dzięki udziałowi w szkoleniu:

Dzięki szkoleniu dowiesz się np. w którym miejscu w sklepie klient ma najgrubszy portfel i największą ochotę na wydawanie pieniędzy, gdzie rozlokować strefę promocji i jak sprawić by towar wpadł mu w oko, jakie znaczenie ma odpowiednie przygotowanie trasy zakupów i co się na niej powinno znajdować, jak wpływać na tempo zapoznawania się z ofertą i na jakiej wysokości powinno znajdować się to, co sprzedać chcemy najszybciej. Wreszcie dlaczego piramidy to chybiony pomysł.

ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ

Dla kogo przygotowaliśmy szkolenie?

Projektanci mody, krawcy, projektanci biżuterii i wyrobów ręcznie robionych posiadający własne punkty handlowe, atelier, salony chcące zwiększyć sprzedaż swoich produktów, dotrzeć do większej liczny klientów i czerpać zyski ze swojej pasji. Dla osób planujących wykonywać zawód dekoratora, visual merchandisera, stylisty witryn sklepowych.

PROGRAM SZKOLENIA:

I. Jak sprzedawać więcej czyli VM narzędziem maksymalizacji zysków.
Vsual merchandising i jego znaczenie
– elementy psychologii sprzedaży i zachowań klienta
– sprzedaż komplementarna – narzędzia mierzenia
efektywności działań VM
– rotacja produktu i dotowarowanie
– komunikacja POS wpierająca działania VM
II. Jak podzielić wnętrze salonu by generować największe obroty?
budowanie stref sprzedażowych
– rodzaje ekspozycji towaru
– meble sklepowe
-prezentacja komercyjna (monoprodukt)
– strefa kolekcyjna – ekspozycja wyprzedażowa
– event zone
– przebudowy sklepu
– estetyka ekspozycji
– aranżacja szafy produktowej i stołu sprzedażowego
III. Wejść czy nie wejść? Witryna wizytówką sklepu.
wyznaczniki atrakcyjnych witryn sklepowych
– ekspozycja wydobywająca najlepsze cechy towaru
– witrynowy storytelling
– kolorystyka
– oświetlenie
– dekoracje
– aranżacja manekinów
– aranżacja witryn sklepowych
IV. Sklep stacjonarny kontra zakupy on-line.
wpływ wizerunku sklepu na wizerunek marki
– Internet prawą ręką punktu handlowego
– wyższość serwisu obsługi nad sklepem on-line
– rentowność sklepu a działania VM
– mapa działań VM

CZAS TRWANIA SZKOLENIA:

8 godzin


CENA SZKOLENIA:

ZAPYTAJ O CENĘ: szkolenia@tvs.pl

Podana ceny są cenami netto, należy dodać podatek VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.
W przypadku większej liczby osób istnieje możliwość negocjacji ceny. 

ZAPISZ SIE NA SZKOLENIE

Cena zawiera: wynajęcie sali konferencyjnej, materiały biurowe, serwis obiadowy i kawowy.

Wyznacz trasę


Na czas szkolenia dostępny jest bezpłatny parking przy siedzibie Centrum Szkoleniowego TVS.


KONTAKT:

Za pomocą Facebook Messanger: Kliknij
Lub formularza kontaktowego:








     

    Oświadczamy, iż Centrum Szkoleniowe TVS jest wpisane do Bazy Usług Rozwojowych i na szkolenia będące w naszej ofercie istnieje możliwość uzyskania dofinansowania od 50% do 80% kosztów usługi rozwojowej. Dofinansowanie zależne jest od wielkości przedsiębiorstwa.

     

     

     

     

    Zdjęcie: Designed by topntp26 / Freepik

    Back to top button