Region

Nowy supermarket Piotr i Paweł w Katowicach

Chcąc w pełni sprostać oczekiwaniom swoich Klientów sieć supermarketów Piotr i Paweł w Katowicach w Gawronów Brynów Center wprowadza „5 gwarancji” jakości i niskich cen albo 15% rabatu na zakupy. Program ten wychodzi naprzeciw potrzebom wszystkich konsumentów w zakresie komfortu i jakości robienia zakupów oraz atrakcyjności cenowej. Tym samym Piotr i Paweł zamierza odmienić rynek supermarketów, gdyż oferuje Klientom jeszcze więcej niż konkurencja.

W Programie „5 gwarancji” sklepy Piotr i Paweł zapewniają: dostępność produktów na półkach, produkty z dobrą datą przydatności, zgodność ceny na półce z ceną na paragonie, sprawną obsługę przy kasach i na stoiskach z obsługą tradycyjną, a przede wszystkim niskie ceny.

Piotr i Paweł, oferujący już od 23 lat najwyższą jakość zakupów, odbierany jest przez Klientów jako delikatesy. Szeroki asortyment, wyszkolony i uprzejmy personel, eleganckie meble, czystość w sklepie tworzą wizerunek drogiego sklepu.  Klient postrzega jakość przez pryzmat ceny, nie tylko w zakupach spożywczych. Piotr i Paweł udowadnia, że jest to tylko stereotyp, a dowodem na to są gwarancje, które wyznaczają nowe standardy, a jeśli są łamane, to od razu Klientowi rekompensowane. 

Każdy kto udowodni, iż komunikowana zasada nie jest respektowana przez Sklep, odbiera kupon z 15% rabatem na kolejne zakupy. Nad całością będzie czuwał system kontroli zadowolenia Klientów, którego monitoring pozwoli na ciągłe usprawnianie supermarketów Piotr i Paweł. Szczegółowy regulamin Programu „5 gwarancji” dostępny jest w punktach informacyjnych sklepów oraz na www.piotripawel.pl.

Ciąg dalszy artykułu poniżej

Dodatkowo 24 maja na klientów czekać będą specjalne oferty promocyjne. Sklep zaprasza w godzinach od 8.00 do 22.00 od poniedziałku do soboty, a w niedzielę od 9.00 do 20.00.

Supermarkety Piotr i Paweł to polska sieć powstała w Poznaniu w roku 1990, licząca obecnie 104 sklepy w 15 województwach w całej Polsce. Obroty sieci za rok finansowy 2013 wyniosły 1,927 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2012 o 4,7 proc.

E-sklep odnotował 19,5 proc. wzrost obrotu do poziomu prawie 50 mln. Zakupy przez internet są dostępne w każdym miejscu w Polsce. W roku 2013 Piotr i Paweł został uznany za najcenniejszą markę Wielkopolski. Wartość brandu wynosi 294 mln zł.

Pokaż więcej

Powiązane artykuły

Jeden komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button