Telewizja TVS poszukuje redaktora portalu TVS.PL

Redaktor portalu TVS.PL:
Wymagania:
– minimum 2-letnie doświadczenie w mediach internetowych
– umiejętność redagowania i pisania tekstów
– znajomość mediów społecznościowych (Facebook i Twiiter) oraz Google Analytics
– znajomość problemów aglomeracji śląsko-dąbrowskiej
– łatwość w nawiązywaniu kontaktów
Obowiązki:
– przygotowywanie materiałów multimedialnych w oparciu o serwis Silesia Informacje dla portalu TVS.PL
– pisanie i redagowanie informacji
– pisanie artykułów z wykorzystaniem wiedzy z zakresu SEO
– moderacja komentarzy, budowanie bazy danych i archiwum programów TVS
– podsumowywanie aktywności internautów przy pomocy Google Analytics
– obsługa portali społecznościowych (Facebook, Twitter)
Oferujemy:
– możliwość zdobywania doświadczenia i nowych umiejętności – pracę w największej prywatnej telewizji regionalnej w Polsce
Prosimy o dołączenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez TVS sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, Plac Grunwaldzki 12 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego oraz przetwarzania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych (zgodnie z Ustawą z dn. 29. 08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883 z późn. zm.). Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Zgoda może być wycofana pisemnie w każdym czasie. Oświadczam, że zostałem/-am poinformowany/-a o prawie dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania i aktualizowania.”
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty. CV i list motywacyjny proszę przesłać na adres: rekrutacja@tvs.pl. Do zgłoszenia proszę dołączyć linki do swoich tekstów, które zostały opublikowane.