KrajRegionWiadomość dnia

Dotacje do wzięcia na Śląsku! Na co?

"Śląskie – ruszamy!" to hasło, które od połowy września aż do końca listopada będzie można spotkać w przestrzeni publicznej oraz w mediach. Kampania ma za zadanie informować, że mimo iż zbliża się końcówka roku, ogłaszane są kolejne nabory wniosków o środki z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Jednocześnie ma zachęcać do utrzymania wysokiego stopnia zainteresowania i aktywności, tzn. kreowania, tworzenia i składania projektów.

"Przypominamy, że cały czas pojawiają się nowe możliwości wsparcia najlepszych pomysłów – rocznie ogłaszamy około 100 naborów wniosków, w kampanii sygnalizujemy wybrane konkursy, a także zapowiadamy, że pod koniec listopada ogłosimy już plan harmonogramu naborów wniosków na 2017 rok" – mówi marszałek Wojciech Saługa.

Informacji o konkursach towarzyszy przypomnienie najważniejszych danych na temat tego, co oferuje Program Regionalny, a przede wszystkim kto (głównie podmioty publiczne, mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz fundacje i stowarzyszenia) i na co (12 obszarów wsparcia) może się starać o dofinansowanie.

Organizatorzy zachęcają również do korzystania z bezpłatnych źródeł informacji i edukacji na temat Programu, oferujących wsparcie w procesie aplikowania o środki unijne, tj. oficjalnego serwisu programu: rpo.slaskie.pl, spotkań informacyjnych i szkoleń: http://rpo.slaskie.pl/wydarzenia/ oraz konsultacji (mailowych, telefonicznych lub stacjonarnych) w pięciu Punktach Informacyjnych o Funduszach Europejskich w województwie śląskim: http://rpo.slaskie.pl/PunktyInformacyjne .

Ciąg dalszy artykułu poniżej

W kampanii wykorzystano charakterystyczną komiksową kreskę, która przyciąga uwagę, uatrakcyjnia projekt, a także ułatwia odbiorcy zrozumienie przekazywanych treści. Również styl komunikacji wspiera przystępne i możliwie proste wprowadzenie w temat. Kampania będzie prowadzona na terenie województwa śląskiego z wykorzystaniem mediów o zasięgu regionalnym i lokalnym.

Dla ogólnej części kampanii zaplanowano między innymi wielostronne wykorzystanie możliwości reklamy zewnętrznej – od citylightów poczynając, a na ekranach bankomatów i wydrukach transakcji kończąc. Ponadto powstał spot wideo:


Bardziej szczegółowo, ale w dalszym ciągu przystępnie i atrakcyjnie,  przedstawia informacje publikacja wydana jako dodatek specjalny do miesięcznika "Forbes" oraz tygodnika "Newsweek", a także kolportowana wśród potencjalnych wnioskodawców Programu oraz podczas najbliższych wydarzeń, takich jak XIV Samorządowe Forum Kapitału i Finansów (22-23.09), Akademia Przedsiębiorczości w IT Loft Park w Tychach (28.09) i VI Europejski Kongres Małych i Średnich Przedsiębiorstw (10-12.10).

Zaplanowano 5 minikampanii promujących wybrane aktualne nabory wniosków, tak aby wesprzeć liczbę i jakość składanych projektów przez zainteresowane podmioty. Każda z przewidzianych minikampanii będzie trwała 2 tygodnie, za to z dużą intensywnością działań.

Kampania będzie mocno obecna w internecie poprzez takie narzędzia, jak kampania odsłonowa (banerowa) na portalach o profilu informacyjnym i biznesowym (wp.pl, onet.pl, money.plbiznes.onet.pl, dziennikzachodni.pl i naszemiasto.pl) oraz wysyłkę mailingu. Tutaj jej głównym celem będzie zainteresowanie tematem i odesłanie po szczegóły do oficjalnego serwisu programu, zawierającego komplet informacji:  rpo.slaskie.pl.

 

 

Pokaż więcej

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button