Śląskie z najlepszą promocją

Bardzo cieszą mnie te nagrody. Ubiegłoroczna kampania pokazała województwo, jako tryskające pozytywną energią, radosne, pewne siebie i wesołe, a jego mieszkańców, jako ludzi z poczuciem humoru, potrafiących również na siebie samych spojrzeć z dystansem. Taki wizerunek marki „Śląskie” jest konsekwencją przyjętej przez nas strategii komunikacji marketingowej województwa, która – jak widać – zyskuje uznanie specjalistów. – mówi Bogusław Śmigielski Marszałek Województwa Śląskiego.

Promocja województwa znalazła również uznanie w oczach jurorów TVP INFO, którzy przyznali województwu specjalne wyróżnienie oraz Magazynu Elle. Nagrodą Elle będzie opisanie regionu w tym miesięczniku.

Nagrody w Konkursie Złote Formaty wręczono podczas uroczystej Gali w drugim dniu Festiwalu Promocji Miast Polskich. Złote Formaty już po raz trzeci wyłonił najlepsze projekty służące promocji miast i regionów. Do tegorocznej edycji konkursu przystąpiło 91 miast i regionów zgłaszając w pięciu kategoriach (outdoorowa kampania reklamowa, event, serwis internetowy, wydawnictwo promocyjne, działalność promocyjna) 182 projekty promocyjne. Spośród nich, do drugiego etapu jury zakwalifikowało 26 projektów z 18 miast i regionów.

W finale konkursu miasta z regionu zdobyły 4 nagrody i wyróżnienia. Najwyższe miejsce zajęły Katowice, otrzymując II miejsce w kategorii wydawnictwo promocyjne za grę planszową – Moje miasto Katowice. W walce projekt z Katowic pokonał 47 innych projektów zgłoszonych przez 38 miast i regionów. III miejsce w kategorii event zajął Bytom za Międzynarodową Konferencję Tańca Współczesnego i Festiwal Sztuki Tanecznej. Prawdziwym czarnym koniem Konkursu okazało się Zabrze, które nie było nominowane do finału, ale otrzymało Wyróżnienie Specjalne w kategorii działalność promocyjna za konsekwentne budowanie swojego wizerunku, jako Miasta Turystyki Przemysłowej. Dostrzeżony został także Rybnik. Znalazł się on nie tylko w gronie nominowanych do tytułu Złotego Formatu, w kategorii, jaką jest: działalność promocyjna, ale został też Laureatem Nagrody Specjalnej o wartości 10 tys. zł przyznanej przez Związek Miast Polskich, patrona honorowego Festiwalu Promocji Miast i Regionów.

Ciąg dalszy artykułu poniżej

Szczerze gratuluję województwu śląskiemu oraz śląskim miastom: Bytomowi, Katowicom i Zabrzu zasłużonej wygranej. Uznanie moje jest tym większe, że poziom nadesłanych prac był w tym roku bardzo wysoki a wybór najlepszych projektów promocyjnych okazał się szczególnie trudny. Śląskie miasta i region otrzymał w tej edycji konkursu najwięcej nagród i wyróżnień. W działaniach promocyjnych tego regionu widać wyraźnie strategiczne myślenie. Jestem przekonany, że promocja tego regionu zmierza w dobrym kierunku – skomentował wygraną Janusz Malinowski, prezes zarządu Grupy Ströer, organizator Konkursu.

Pokaż więcej

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Śląskie z najlepszą promocją

Bardzo cieszą mnie te nagrody. Ubiegłoroczna kampania pokazała województwo, jako tryskające pozytywną energią, radosne, pewne siebie i wesołe, a jego mieszkańców, jako ludzi z poczuciem humoru, potrafiących również na siebie samych spojrzeć z dystansem. Taki wizerunek marki „Śląskie” jest konsekwencją przyjętej przez nas strategii komunikacji marketingowej województwa, która – jak widać – zyskuje uznanie specjalistów. – mówi Bogusław Śmigielski Marszałek Województwa Śląskiego.

Promocja województwa znalazła również uznanie w oczach jurorów TVP INFO, którzy przyznali województwu specjalne wyróżnienie oraz Magazynu Elle. Nagrodą Elle będzie opisanie regionu w tym miesięczniku.

Nagrody w Konkursie Złote Formaty wręczono podczas uroczystej Gali w drugim dniu Festiwalu Promocji Miast Polskich. Złote Formaty już po raz trzeci wyłonił najlepsze projekty służące promocji miast i regionów. Do tegorocznej edycji konkursu przystąpiło 91 miast i regionów zgłaszając w pięciu kategoriach (outdoorowa kampania reklamowa, event, serwis internetowy, wydawnictwo promocyjne, działalność promocyjna) 182 projekty promocyjne. Spośród nich, do drugiego etapu jury zakwalifikowało 26 projektów z 18 miast i regionów.

W finale konkursu miasta z regionu zdobyły 4 nagrody i wyróżnienia. Najwyższe miejsce zajęły Katowice, otrzymując II miejsce w kategorii wydawnictwo promocyjne za grę planszową – Moje miasto Katowice. W walce projekt z Katowic pokonał 47 innych projektów zgłoszonych przez 38 miast i regionów. III miejsce w kategorii event zajął Bytom za Międzynarodową Konferencję Tańca Współczesnego i Festiwal Sztuki Tanecznej. Prawdziwym czarnym koniem Konkursu okazało się Zabrze, które nie było nominowane do finału, ale otrzymało Wyróżnienie Specjalne w kategorii działalność promocyjna za konsekwentne budowanie swojego wizerunku, jako Miasta Turystyki Przemysłowej. Dostrzeżony został także Rybnik. Znalazł się on nie tylko w gronie nominowanych do tytułu Złotego Formatu, w kategorii, jaką jest: działalność promocyjna, ale został też Laureatem Nagrody Specjalnej o wartości 10 tys. zł przyznanej przez Związek Miast Polskich, patrona honorowego Festiwalu Promocji Miast i Regionów.

Ciąg dalszy artykułu poniżej

Szczerze gratuluję województwu śląskiemu oraz śląskim miastom: Bytomowi, Katowicom i Zabrzu zasłużonej wygranej. Uznanie moje jest tym większe, że poziom nadesłanych prac był w tym roku bardzo wysoki a wybór najlepszych projektów promocyjnych okazał się szczególnie trudny. Śląskie miasta i region otrzymał w tej edycji konkursu najwięcej nagród i wyróżnień. W działaniach promocyjnych tego regionu widać wyraźnie strategiczne myślenie. Jestem przekonany, że promocja tego regionu zmierza w dobrym kierunku – skomentował wygraną Janusz Malinowski, prezes zarządu Grupy Ströer, organizator Konkursu.

Pokaż więcej

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button