300 tysięcy dla Częstochowy

Promocja inwestycyjna rozpisanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Częstochowski projekt uzyskał 74,42 % maksymalnej punktacji i został umieszczony na 4 pozycji listy rankingowej. Celem projektu „Częstochowa – Good City for good business” jest podniesienie efektywności promocji gospodarczej miasta, m.in. poprzez udział w większej niż dotychczas ilości prestiżowych targów inwestycyjnych oraz uatrakcyjnienie materiałów informacyjnych i reklamowych rozdysponowywanych przez Wydział Rozwoju Gospodarczego podczas kontaktów z inwestorami. W ramach dofinansowanych przedsięwzięć zostanie też wydany nowy folder gospodarczy miasta. Realizacja projektu powinna zaowocować zwiększeniem rozpoznawalności i atrakcyjności Częstochowy wśród krajowych i zagranicznych inwestorów, a tym samym napływem tak potrzebnych miastu kapitałów i inwestycji. W ramach projektu dofinansowany zostanie m.in. udział w Międzynarodowych Targach Inwestycyjnych Urbis Invest w Brnie, Expo Real w Monachium, Międzynarodowych Targach Ofert Inwestycyjnych w Barcelonie (Barcelona Meeting Point), Międzynarodowych Targach Inwestycji i Nieruchomości Real Vienna i MIPIM w Cannes. Realizacja projektu „Częstochowa – Good City for good business – zwiększenie atrakcyjności inwestycyjnej miasta” wesprze działalność nowopowstałego Wydziału Rozwoju Gospodarczego.

Pokaż więcej

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button