KrajRegion

Specjalna maszyna czeka na uczestników Katowice Business Run 2017

„Pobiegniesz, pomożesz". To główne hasło biegu, który odbędzie się równocześnie w ośmiu miastach. – Cieszymy się, że piąte, wyjątkowe urodziny biegu Katowice Business Run obfitować będą w wiele atrakcji, z których będą mogli skorzystać nasi biegacze. Jesteśmy dumni, że bieg rozwija się z roku na rok, a na starcie pojawia się coraz więcej osób, które chcą pomóc osobom z niepełnosprawnością ruchową – podkreśla Marta Hernik z Poland Business Run. Pieniądze zebrane podczas katowickiej edycji mają pomóc osobom, które w wyniku choroby lub wypadku musiały poddać się amputacji.

 

Katowice Business Run 2017 wystartuje o godzinie 10:30, pomiędzy parkingiem na ulicy Pułaskiego a Stawem Ozdobnym, gdzie zlokalizowana będzie również meta. Tuż po biegu, każdy uczestnik Katowice Business Run – oprócz pamiątkowego medalu – będzie mógł odebrać z maszyny vendingowej „GoodieBox” niespodziankę, w postaci napoju izotonicznego. Nie będzie mu do tego potrzebna ani gotówka, ani karta płatnicza. Wystarczy, że zbliży się do automatu oraz sięgnie po swojego smartfona, ponieważ GoodieBox honoruje wyłącznie wirtualne punkty. Biegacze otrzymają je od razu po wejściu na stronę event.goodiebox.pl i po udzieleniu odpowiedzi na trzy proste pytania dotyczące imprezy. Zdobyty punkt zostanie wysłany mailem do zawodnika, któremu pozostanie już tylko włączyć link na ekranie telefonu, co umożliwi otwarcie jednej z dziesięciu półek w automacie z izotonikami.

 

Ciąg dalszy artykułu poniżej

Maszynę komunikującą się ze smartfonem,  specjalnie na Katowice Business Run 2017, przygotowała firma Netizens. GoodieBox to rozwiązanie dedykowane dla wszystkich firm. Pozwala na wzajemne docenianie się pracowników, którzy otrzymane punkty – przy pomocy telefonu – mogą wymienić na prezenty znajdujące się w maszynie. Netizens to interaktywny dom produkcyjny, który jest dostawcą rozwiązań technologicznych dla agencji interaktywnych, startupów oraz klientów, którzy stawiają na innowacje w marketingu.

 

Pokaż więcej

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button