Telewizja Silesia oraz At Media rozpoczynają współpracę

– Cieszymy się, że do naszego portfolio dołącza kolejny, wyjątkowy kanał telewizyjny. Dzięki unikalnej koncepcji programowej oraz profesjonalizmowi w tworzeniu stacji, Telewizja Silesia zyskała wierną widownię w regionie, a dzięki szerokiej dystrybucji jest dostępna dla abonentów wszystkich platform cyfrowych w Polsce. Rozpoczęcie współpracy oznacza dla nas, z jednej strony, rozbudowę portfolio – już dziś udział w rynku telewizyjnym kanałów tematycznych reprezentowanych przez At Media wynosi ponad 10 procent, z drugiej zaś wykorzystanie potencjału kanałów tematycznych w realizacji strategii efektywnej komunikacji – powiedziała Maria Wajda, dyrektor operacyjna At Media.
Telewizja Silesia jest prywatną telewizją, promującą region Śląska, Zagłębia i Podbeskidzia. Stacja przygotowuje dla widzów programy poświęcone kulturze, dziedzictwu i historii regionu. Pokazuje miejsca, które warto odwiedzić, relacjonuje imprezy kulturalne i sportowe, przygotowuje programy o tematyce biznesowej oraz omawiające kwestie dotyczące lokalnej społeczności. Telewizja Silesia proponuje widzom programy informacyjne, m.in. “Silesia Informacje” oraz “Serwis Sportowy”, programy na bieżąco komentujące codzienne wydarzenia, m.in. “Kiosk” oraz “Okno na Południe”, a także programy tematyczne – od poradniczych, przez muzyczne, medyczne, aż po hobbystyczne (m.in. “S2 Śląsk”, “A nom się to podobo”, “Góromania”, “Podróż za jeden bilet”, “Na przełaj”, “Gotowanie po Śląsku”). Kanał jest dostępny dla abonentów wszystkich platform cyfrowych w Polsce – w ofercie programowej oraz jako kanał FTA. Telewizja Silesia jest również dostępna w telewizjach kablowych (m.in. UPC) oraz w Internecie. W sieciach kablowych TVS jest nadawany zarówno w standardzie HD jak i SD.