Promocja w rytmach reagge

Muzycy zespołu Nefre są przekonani o tym, że najlepszym miejscem do tworzenia pozytywnych rytmów jest nie Kingstone, ale Częstochowa. Dlatego postanowili pomóc swojemu rodzinnemu miastu. – Częstochowa jest kojarzona przede wszystkim z Jasną Górą, a przecież tu jest milion fajnych innych miejsc, klubów i ludzi – stwierdza Piotr “Dziker” Chrząstek z zespołu Nefre.
Na razie muzycy oraz urzędnicy zamierzają stosować łagodną perswazję. – Robimy bardzo podobne działania, bo zarówno zespół Nefre bardzo pięknie wypowiada wypowiada się o Częstochowie, jest dumny, że pochodzi z Częstochowy, jak i urząd miasta podejmuje szereg działań – przyznaje Teresa Kaczor z UM w Częstochowie.
Ale do promocji oprócz wyrobionego głosu trzeba mieć też wprawną rękę. I choć muzycy dopiero debiutują na tym polu, pamiętają o podstawowej zasadzie – pewności siebie. – Jest nowością na rynku, więc trudno mówić o odbiorze. Mam nadzieję, że zostanie świetnie przyjęty, bo jest to ciekawy zabieg promocyjny – mówi Kamil “Kamilos” Ostrowski z zespoł Nefre.
Album z muzyką promującą miasto będzie rozdawany za darmo. Cel jest jeden. – Żeby potencjalny turysta zapamiętał i przyjechał. I żeby powiedział, słuchajcie dostałem za friko taką płytę, fajnie grali o waszym mieście – wyjaśnia Chrząstek.