Patronaty

12.06.2013 Digital Signage nowy rynek reklamy w Polsce

Jednym z tematów będzie “MediaLAND – skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej” którą przedstawi Państwu, Pan Piotr Łuczak z firmy Xnet.

Zakres tematyczny programu konferencji:

  • oprogramowanie do tworzenia i zarządzania systemami DS,
  • budowa i obsługa sieci,
  • systemy do zarządzania emisją i przekazu treści multimedialnych na nośnikach DS w obiektach komercyjnych i miejscach użyteczności publicznej,
  • informacje zamieszczane na nośnikach DS (kreacja i zarządzanie treścią)
  • zarządzanie infrastrukturą techniczną,
  • nośniki DS: LCD, LED, display plazma, projektory multimedialne, monitory, kioski interaktywne, ściany wielkoformatowe,
  • liczniki spojrzeń,
  • nakładki dotykowe,
  • serwery DS,
  • odtwarzacze (sieciowe, stand-alone, interaktywne),
  • systemy INDOOR i OUTDOOR,
  • kontent DS,
  • bezpieczeństwo danych,
  • akcesoria,
  • nowe technologie i trendy.

Do udziału w konferencji zapraszamy Kadrę zarządzającą firm i instytucji wykorzystujących nośniki DS na swoim obszarze:

  • Dyrektorów i Kierowników Marketingu,
  • Dyrektorów i Kierowników ds. Komunikacji i PR,
  • Dyrektorów Mediów,
  • Product i Brand Managerów,
  • Dyrektorów i Kierowników ds. IT,
  • Inwestorów finansowych,
  • Dyrektorów i Kierowników działów promocji w urzędach miast (promocja regionów).

Udział jest bezpłatny: dla wyżej wymieniowych odbiorców.

Ciąg dalszy artykułu poniżej

Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji – opłata za osobę wynosi 1 000 zł + 23%VAT.

*Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

Pokaż więcej

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button