Patronaty
12.06.2013 Digital Signage nowy rynek reklamy w Polsce

Jednym z tematów będzie “MediaLAND – skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej” którą przedstawi Państwu, Pan Piotr Łuczak z firmy Xnet.
Zakres tematyczny programu konferencji:
- oprogramowanie do tworzenia i zarządzania systemami DS,
- budowa i obsługa sieci,
- systemy do zarządzania emisją i przekazu treści multimedialnych na nośnikach DS w obiektach komercyjnych i miejscach użyteczności publicznej,
- informacje zamieszczane na nośnikach DS (kreacja i zarządzanie treścią)
- zarządzanie infrastrukturą techniczną,
- nośniki DS: LCD, LED, display plazma, projektory multimedialne, monitory, kioski interaktywne, ściany wielkoformatowe,
- liczniki spojrzeń,
- nakładki dotykowe,
- serwery DS,
- odtwarzacze (sieciowe, stand-alone, interaktywne),
- systemy INDOOR i OUTDOOR,
- kontent DS,
- bezpieczeństwo danych,
- akcesoria,
- nowe technologie i trendy.
Do udziału w konferencji zapraszamy Kadrę zarządzającą firm i instytucji wykorzystujących nośniki DS na swoim obszarze:
- Dyrektorów i Kierowników Marketingu,
- Dyrektorów i Kierowników ds. Komunikacji i PR,
- Dyrektorów Mediów,
- Product i Brand Managerów,
- Dyrektorów i Kierowników ds. IT,
- Inwestorów finansowych,
- Dyrektorów i Kierowników działów promocji w urzędach miast (promocja regionów).
Udział jest bezpłatny: dla wyżej wymieniowych odbiorców.
Ciąg dalszy artykułu poniżej
Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji – opłata za osobę wynosi 1 000 zł + 23%VAT.
*Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.