KrajRegionWiadomość dnia

Województwo śląskie ma nowy spot promocyjny! Kosztował 100 tys zł! ZOBACZ WIDEO

Skuteczne kampanie Google Ads Katowice. Zacznij zarabiać na reklamie w wyszukiwarce Google!

Spot trwa pół minuty. 30 sekund na przekonanie, że to najlepszy w Polsce i jeden z najciekawszych na świecie terenów inwestycyjnych. “-Wyobraziliśmy sobie województwo śląskie, jako region który wygląda jak organizm żywy w którym puls pompuje tą pozytywną energię, którą znamy z marketingu województwa śląskiego. W związku z tym sieć dróg, węzłów komunikacyjnych została uznana za tętnice za żyły” – mówi Mateusz Zmyślony z Grupy Eskadra, twórca spotu. Tętnice, którymi do województwa śląskiego powinni spłynąć inwestorzy. Nie tylko polscy ale i zagraniczni. “-Każdemu są niezbędni, każdy chce ich mieć, dlatego trzeba zrobić wszystko co w naszej mocy żeby oni chcieli przyjeżdżać do naszego województwa, żeby chcieli inwestować” – argumentuje Arkadiusz Chęciński,
Członek Zarządu Województwa Śląskiego.

Stworzenie spotu kosztowało 100 tysięcy złotych. Cała akcja promocyjna to blisko 600 tysięcy. To jednak inwestycja która zdaniem ekspertów zwróci się z nawiązką. “-2013 rok powinien zakończyć się gdzieś 22, 24 zezwoleniami i przekroczymy miliard złotych i tysiąc miejsc pracy” – mówi Piotr Wojaczek, prezes Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. KSSE pozyskała w tym roku więcej inwestorów niż wszystkie pozostałe strefy w Polsce: “-Śląsk nie kusi tanimi zasobami pracy, te czasy mamy już za sobą. Natomiast my kusimy naszych klientów tym, że tu pozyskają pracowników którym nie muszą tłumaczyć od początku swojego procesu, a proces adaptacji u nich nastąpi kilka razy szybciej niż w innych regionach”.

Tylko w Świętochłowicach inwestorom zarówno polskim jak i zagranicznym, województwo śląskie do zaoferowania ma ponad 32 hektary terenów. “-Życzyłbym sobie, aby właśnie na terenach wzdłuż DTŚ-ki powstawały jakieś zakłady produkcyjne. Natomiast także nie obrażę się, jeżeli będzie inwestor i zaproponuje nam usługi czy też handel” – mówi Dawid Kostempski, prezydent Świętochłowic. Ten w najlepsze rozwija się w Jaworznie. Dalekowschodni inwestorzy wybudowali tu już dwa Centra Handlu Chińskiego. Najważniejszym gospodarczym wydarzeniem dla regionu może za to okazać się sprowadzenie do Katowic Centrum Dostarczania Usług IBM. To właśnie informatycy mogą stać się nową wizytówką Śląska. “-To nowy rynek pracy, sam IBM ma stworzyć 2000 nowych miejsc pracy. To nowe zapotrzebowanie na powierzchnie biurowe, więc budowa nowych biurowców” – mówi Piotr Uszok, prezydent Katowic.

To dobra wiadomość, zwłaszcza biorąc pod uwagę zwolnienia grupowe w zeszłym roku. Nowi inwestorzy to jednak praca nie dla wszystkich. “-Inwestorzy planują pozyskiwanie konkretnych pracowników wykwalifikowanych specjalistów. Problemem naszego województwa jest to, że mamy dużo osób zarejestrowanych bezrobotnych o niskich kwalifikacjach” – mówi Paulina Cius, Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach. A tego nie zmieni nawet najlepiej wykonany spot…

Ciąg dalszy artykułu poniżej

 

Link sponsorowany

Pokaż więcej

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button