RegionWiadomość dnia

Hala Gliwice zastąpi Podium. Jest spot promocyjny [Wideo]

Planom jej budowy od początku towarzyszyły kłopoty – głównie te, związane z finansowaniem i środkami unijnymi. Władze województwa nie przyznały Gliwicom unijnej dotację na jej budowę. Mimo to, władze miasta – po konsultacjach z mieszkańcami – zdecydowały się kontynuować projekt. Zrezygnowano z nazwy Podium i zastąpiono ją Hala Gliwice. Dzięki temu hala ma być bardziej rozpoznawalna na terenie całego kraju. Powstał także spot, który rozpoczął jej ogólnopolską kampanię promocyjną.

Hala pomieści ponad 16 tysięcy widzów, a jej otwarcie zaplanowano na jesień 2015 roku. Budowa pochłonie ponad 320 mln zł.

Podoba Wam się spot promocyjny Hali Gliwice? Czekamy na Wasze komentarze.

Zobaczcie wideo:

Ciąg dalszy artykułu poniżej

Pokaż więcej

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button