Region

7 milionów na promocję województwa

Tomasz Stemplewski, Wydział Promocji Śląskiego Urzędu Marszałkowskiego: Chcemy zachęcić ludzi z Polski, by przyjechali do nas. I będziemy ambasadorami własnej marki.

Do promocji trzeba pieniędzy. Dużo pieniędzy. Poprzednia kampania Województwa Śląskiego kosztowała 800 tysięcy złotych. Ta planowana będzie jeszcze droższa. Za częścć regionalną samorząd zapłaci dwa miliony złotych, za ogólnopolską pięć milionów. W sumie na promocję Urząd Marszałkowski wyda ponad 7 milionów złotych. Dla porównania zakończona niedawno kampania Małopolski kosztowała…33 tysiące złotych. Ale jak przekonują urzędnicy, duże pieniądze pozwolą na promocję z prawdziwego zdarzenia.

Witold Czyż, Śląski Urząd Marszałkowski: Wykorzystamy wszelkie możliwe sposoby, począwszy od mediów elektronicznych, telewizji, radia, internetu, będziemy też chciali wykorzystać prasę – tygodniki i prasę specjalistyczną.

Specjaliści są jednak ostrożni. na Śląsku tego typu przetargu jeszcze nie było. Bo w tej branży nawet największe pieniądze bardzo prosto wyrzucić w błoto.

Ciąg dalszy artykułu poniżej

Michał Lorenc, agencja reklamowa: Kampania powinna być prostsza, jaśniejsza i powinna się odnosić do ludzi, bo to oni są największym dobrem tego regionu.

Jak tłumaczy Rafał Czechowski z agencji Imago PR, zarząd województwa powinien wyciągnąć lekcje z poprzedniej kampanii. Kamapnii, która odbiła się szerokim echem. Niekoniecznie pozytywnym.

Rafał Czechowski: Choć była kolorowa, barwna, zaskakująca, to wielu odbiorców mogło przeoczyć, że dotyczyła Województwa Śląskiego.

Jak będzie tym razem? Na razie wiadomo jedynie, że dużo drożej. Bo na efekty działań promocyjnych trzeba będzie poczekać do wiosny przyszłego roku.

Pokaż więcej

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button