RegionWiadomość dnia

Czerwionka-Leszczyny mocno stawia na promocję

Karolina Leszczyńska na potrzeby kampanii Karolina Pomysłowska. To mi.in. jej twarz ma wypromować w całym kraju Czerwionkę-Leszczyny i przyciągnąć inwestorów. Obecna teraz w skali makro na ulicach nie tylko śląskich miast. Od kwietnia swoje tereny inwestycyjne Czerwionka-Leszczyny będzie promować na szeroką skalę. – W telewizji ogólnopolskiej, radiu, internecie, artykuły prasowe. W pociągach intercity będą plakaty promujące nasze tereny inwestycyjne – informuje Krystyna Jasiczek, naczelnik Wydziału Rozwoju Gminy i Miasta. W sumie tych terenów jest 11. Lokalizacja, zdaniem urzędników, wręcz idealna. Do tego zaskakujące było zaangażowanie w kampanię samych mieszkańców. Na casting zgłosiło się w sumie kilkadziesiąt osób. – Zastępy młodych ludzi, którzy z takim optymizmem mówili o swoim mieście, że chcą tam zostać, chcą tam się rozwijać, to jest zdecydowanie wyróżnik, świetny atrybut marki i baza pod kampanię – podkreśla Barbara Pczycka, dyrektor kreatywna agencji bringMore Advertising.

Wśród nich, była również “młoda biotechnolog z plakatu” – pani Karolina liczy na szybki efekt promocji, bo chce w swoim rodzinnym mieście znaleźć pracę. Obecnie na nadmiar ofert nie narzeka. – W województwie mazowieckim jest ich mnóstwo, w naszym województwie śląskim nie ma ani jednej firmy stricte biotechnologicznej. Dlatego pomyślałam sobie, a nóż znajdzie się jakiś inwestor – wyjaśnia Karolina Leszczyńska, która wzięła udział w kampanii promującej Czerwionkę-Leszczyny

W sumie to miasto powoli umiera, tu już wszystkie zakłady pozamykali, nawet drobiarskie i nawet te kopalnie polikwidowali – dodaje Zbigniew Miśniak, mieszkaniec Czerwionki- Leszczyn.

Stąd pomysł na ściągnięcie tutaj dużego kapitału. Pierwsze efekty tej dofinansowanej ze środków Unii Europejskiej kampanii wizerunkowej już widać. Za sprawą czeskiego kapitału reaktywowano miejscową kopalnię, teraz czas na kolejne inwestycje. – Proces pozyskiwania inwestorów jest procesem długofalowym, natomiast już mówimy o sukcesie tej kampanii, ponieważ pozwoliła nam zaangażować naszych mieszkańców – uważa Hanna Piórecka-Nowak, Urząd Gminy i Miasta Czerwionka- Leszczyny. I mimo to, że hasła zamieszczone na bilbordach nie do wszystkich trafiają: – Nie wiem czy to ma wspólnego coś z Katowicami, kto będzie taki świat drogi dojeżdżał – mówi Renata Kusz, mieszkanka Katowic.

Ciąg dalszy artykułu poniżej

To i tak jest szansa na dynamiczny rozwój tej miejscowości, szansa na pracę dla młodych mieszkańców Czerwionki Leszczyn. Nie tylko dla Karoliny, Basi i Karola.

Pokaż więcej

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button