Digital Signage – nowy rynek reklamy w Polsce – już 11 grudnia 2012, Warszawa

Postęp w technologii umożliwia wiele nowych form kontaktu z klientem. Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji poświęconej nowym możliwościom jakie stwarzają rozwiązania Digital Signage.
Wykład pt. „MediaLAND – skuteczne narzędzie komunikacji marketingowe” poprowadzi Pan Piotr Łuczak, reprezentujący Srebrnego Sponsora konferencji – firmę xNet.
Proponowana tematyka:
– oprogramowanie do tworzenia i zarządzania systemami DS,
– budowa i obsługa sieci,
– systemy do zarządzania emisją i przekazu treści multimedialnych na nośnikach DS w obiektach komercyjnych i miejscach użyteczności publicznej,
– informacje zamieszczane na nośnikach DS (kreacja i zarządzanie treścią)
– zarządzanie infrastrukturą techniczną,
– nośniki DS: LCD, LED, display plazma, projektory multimedialne, monitory, kioski interaktywne, ściany wielkoformatowe,
– liczniki spojrzeń,
– nakładki dotykowe,
– serwery DS,
– odtwarzacze (sieciowe, stand-alone, interaktywne),
– systemy INDOOR i OUTDOOR,
– kontent DS,
– bezpieczeństwo danych,
– akcesoria,
– nowe technologie i trendy.
Do udziały w konferencji zapraszamy:
Kadrę zarządzającą firm i instytucji wykorzystujących nośniki DS na swoim obszarze:
– Dyrektorów i Kierowników Marketingu,
– Dyrektorów i Kierowników ds. Komunikacji i PR,
– Dyrektorów Mediów,
– Product i Brand Managerów,
– Dyrektorów i Kierowników ds. IT,
– Inwestorów finansowych,
– Dyrektorów i Kierowników działów promocji w urzędach miast (promocja regionów).
Udział w konferencji jest bezpłatny dla wyżej wymienionej grupy.
Udział jest płatny dla pozostałych osób, w tym dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych – opłata za osobę wynosi 1 000 zł + 23%VAT.
Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/digital-signage/alias-23.htm
Szczegółowe informacje znajdą Państwo na stronie: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/digital-signage.htm