Kraj

Dobra passa polskiej wódki

Gazeta dodaje, że wciąż naszym największym odbiorcą są kraje Unii Europejskiej – trafia do blisko 50 procent wódki z naszego kraju. Jednak największe wzrosty sprzedaży zapewniają produkowanym u nas wódkom rynki azjatyckie, a zwłaszcza Indie i Chiny. Szacuje się, że w tym roku wartość rynku mocnych alkoholi na rynku chińskim sięgnie blisko 37 miliardów dolarów.

Obok Wyborowej obecnej w Chinach od kilku lat, pojawia się tam kolejny konkurent z Polski – wódka Sobieski, która zamierza otworzyć zarówno w Państwie Środka jak i Indiach swoje fabryki. Więcej na ten temat – w “Dzienniku Gazecie Prawnej”.

Pokaż więcej

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button