RegionSport

GKS Katowice: #‎JaNadalTymZyje‬ – jak klub zdobywa serca kibiców [Wideo]

Prawdziwi kibice swoim klubem żyją nie tylko od święta. Choć dzielą ich wykonywane zawody, to łączy jedno. To oni rozkręcają akcję promocyjną, która ma zachęcić do systematycznego kibicowania piłkarzom GKS Katowice. -Pokazujemy, że wszyscy tym żyją, kibice, piłkarze, pracownicy – mówi rzecznik prasowy GKS Katowice, Marcin Ćwikła. Pokazywać swój klub można nawet w takiej roli. Wystarczą tylko drobne gadżety. Tak stylowo ma teraz prezentować się każdy kibic GKS. Bez względu na to czy jest mechanikiem, barmanem czy księdzem. -Chcieliśmy pokazać te osoby związane z nietypowymi zawodami, aczkolwiek żyjące tym, co dzieje się w klubie i wokół klubu – dodaje rzecznik prasowy GKS Katowice, Marcin Ćwikła. W okresie wakacyjnym w piłce dzieje się naprawdę dużo. W Chorzowie można przeżyć swój …pierwszy raz na stadionie. Zamiast miłości jest jednak rozczarowanie. Przez najbliższe tygodnie wstęp na Cichą przez zły stan murawy będzie niemożliwy. Władze klubu nie chcą puścić jednak swoich fanów w skarpetkach.

 

 

-Na tej półce mamy szczoteczki, żeby miło rozpocząć dzień, żeby umyć zęby szczoteczką w barwach Ruchu, dla Niebieskich elegantów mamy z kolei niebieski krawat dostępny w modelach – mówi Donata Chruściel, rzeczniczka prasowa Ruchu Chorzów. Każdy kibic Ruchu lubi też do czegoś się przytulić i mieć niebieskie sny. Asortyment spory, bo oczekiwania kibiców są coraz większe. -Są takie gadżety, do których kibice są przyzwyczajeni, jak szaliki, koszulki, ale też naszym zadaniem jest proponowanie naszym fanom nowe, orginalne rozwiązania, żeby zachęcać ich do odwiedzin – dodaje Chruściel. Kibice w Tychach takie odwiedziny mogą jedynie planować. W rolę domowego boiska od kilku lat wciela się stadion w Jaworznie. Każdy szanujący się fan musi przed taką podróżą godnie reprezentować w klub. Dlatego w Tychach ubrać można się od stóp do głów i to każdym rozmiarze. -Staramy się od małego na całego tak więc niemowlaki można ubrać w body z logotypem naszego klubu – mówi Michał Rus ze spółki Tyski Sport.

Ciąg dalszy artykułu poniżej

 

 

Logo klubu dobrze widoczne jest także w Sosnowcu. Tu władze klubu postawiły na transport. Mieszkańcy Zagłębia przez ostatnie miesiące mogli korzystać z specjalnego tramwaju. Przed nim był jeszcze specjalny autobus, a nawet taksówki. -W samym PKM bardzo chwalili nasz autobus pracownicy, bo powiedzieli, że tak fajnie oklejonego autobusu dawno nie widzieli, a ogólnie pozytywnie – mówi o autobusie w barwach Zagłębia Sosnowiec Maciej Wasik z Zagłębia Sosnowiec. Pozytywnie takie akcje komentują specjaliści od kreowania wizerunku. -Nie tylko plakaty, ulotka czy sucha informacja, ale już naprawdę ograny, wyreżyserowany produkt, którym można zaskoczyć kibica – mówi Marcin Mańka, specjalista ds. kreowania wizerunku. Najlepiej każdego kibica zaskoczy jednak dobra gra i widowiskowe bramki. To zdecydowanie najtańsza i najlepsza akcja marketingowa.

Pokaż więcej

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button