
Jest wiele sposobów na promocję w wyszukiwarce internetowej, a wśród najskuteczniejszych wymienia się pozycjonowanie i kampanie linków sponsorowanych. Dla jednych to czarna magia, dla innych codzienność. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, aby każdy przedsiębiorca wdrożył marketing w swojej firmie. Oczywiście nie samodzielnie. O tym, z czyją pomocą opłaca się promować markę własną w internecie, piszemy poniżej.
Korzystaj z zalet pozycjonowania stron, płacąc miesięczny abonament agencji SEO
Abonamentowa forma rozliczenia pozwoli Ci czerpać duże korzyści ze zleconej usługi, a jednocześnie mierzyć efekty i kontrolować przeprowadzane prace. W przeciwieństwie do płatności za efekt, abonament pozwala pozycjonować strony na większe ilości fraz, bez dodatkowego obciążania portfela. Działania promocyjne są prowadzone zgodnie z ustalonym planem, dając pozycjonerom szansę swobodnej pracy bez presji. Specjalista SEO z firmy AFTERWEB twierdzi, że model abonamentowy to dziś standard. Dzięki niemu można realizować obraną strategię z największą skutecznością. Jest w tym wiele prawdy – rozliczając się za efekt agencja skupia się wyłącznie na tym, by pozyskiwać linki i zwiększać pozycję, pomijając jakość odnośników i fraz kluczowych. Zajęcie pierwszej lokaty w Google na frazę niezwiązaną z branżą lub rzadko wpisywaną przez internautów, nie przełoży się jednak na pozyskanie nowego klienta. Natomiast profesjonalne pozycjonowanie stron gwarantuje rezultaty, zapewniające zyski.
Zależy Ci na czasie? Promocja w Google Ads pozwala działać szybko i skutecznie
Doskonałym kanałem marketingowym jest również Google Ads. W jego ramach można wyświetlać się u szczytu wyszukiwarki bez konieczności czekania na zaindeksowanie się strony. Linki sponsorowane oznaczone jako reklamy ukazują się wybranym internautom. Tym, googlującym z określonej lokalizacji albo będących w konkretnym wieku – przy czym sprecyzowaniem grupy odbiorców zajmuje się specjalista PPC. Taka metoda promocji pozwala skutecznie zdobywać klientów. Dodatkowym argumentem ZA jest korzystny model rozliczeniowy (płatność za kliknięcie, a nie za wyświetlenie). Jeżeli więc Twoja strona firmowa nie przynosi satysfakcjonujących zysków, wypróbuj połączenie reklam Google Ads i tradycyjnego pozycjonowania. Takie usługi oferuje Agencja AFTERWEB, zatrudniająca specjalistów SEO, PPC i SEM. Wykwalifikowany zespół kompleksowo zajmie się promowaniem Twojej witryny w wyszukiwarce.
źródło: https://afterweb.pl/
Super opcja !
Fajna do skorzystania dla pozycjonowania strony 🙂