KategorieKrajRegion

Każda firma ma szansę na rozwój w sieci! Dowiedz się więcej o SEO i Google Ads

Jest wiele sposobów na promocję w wyszukiwarce internetowej, a wśród najskuteczniejszych wymienia się pozycjonowanie i kampanie linków sponsorowanych. Dla jednych to czarna magia, dla innych codzienność. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, aby każdy przedsiębiorca wdrożył marketing w swojej firmie. Oczywiście nie samodzielnie. O tym, z czyją pomocą opłaca się promować markę własną w internecie, piszemy poniżej.

 

Korzystaj z zalet pozycjonowania stron, płacąc miesięczny abonament agencji SEO

 

Abonamentowa forma rozliczenia pozwoli Ci czerpać duże korzyści ze zleconej usługi, a jednocześnie mierzyć efekty i kontrolować przeprowadzane prace. W przeciwieństwie do płatności za efekt, abonament pozwala pozycjonować strony na większe ilości fraz, bez dodatkowego obciążania portfela. Działania promocyjne są prowadzone zgodnie z ustalonym planem, dając pozycjonerom szansę swobodnej pracy bez presji. Specjalista SEO z firmy AFTERWEB twierdzi, że model abonamentowy to dziś standard. Dzięki niemu można realizować obraną strategię z największą skutecznością. Jest w tym wiele prawdy – rozliczając się za efekt agencja skupia się wyłącznie na tym, by pozyskiwać linki i zwiększać pozycję, pomijając jakość odnośników i fraz kluczowych. Zajęcie pierwszej lokaty w Google na frazę niezwiązaną z branżą lub rzadko wpisywaną przez internautów, nie przełoży się jednak na pozyskanie nowego klienta. Natomiast profesjonalne pozycjonowanie stron gwarantuje rezultaty, zapewniające zyski.

 

Ciąg dalszy artykułu poniżej

Zależy Ci na czasie? Promocja w Google Ads pozwala działać szybko i skutecznie

 

Doskonałym kanałem marketingowym jest również Google Ads. W jego ramach można wyświetlać się u szczytu wyszukiwarki bez konieczności czekania na zaindeksowanie się strony. Linki sponsorowane oznaczone jako reklamy ukazują się wybranym internautom. Tym, googlującym z określonej lokalizacji albo będących w konkretnym wieku –  przy czym sprecyzowaniem grupy odbiorców zajmuje się specjalista PPC. Taka metoda promocji pozwala skutecznie zdobywać klientów. Dodatkowym argumentem ZA jest korzystny model rozliczeniowy (płatność za kliknięcie, a nie za wyświetlenie). Jeżeli więc Twoja strona firmowa nie przynosi satysfakcjonujących zysków, wypróbuj połączenie reklam Google Ads i tradycyjnego pozycjonowania. Takie usługi oferuje Agencja AFTERWEB, zatrudniająca specjalistów SEO, PPC i SEM. Wykwalifikowany zespół kompleksowo zajmie się promowaniem Twojej witryny w wyszukiwarce.

 

źródło: https://afterweb.pl/

Pokaż więcej

Powiązane artykuły

Jeden komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button