Klienci nie mogli się dostać do swoich kont w ING Banku Śląskim
Pierwsze wpisy pojawiły się na forum ING Banku Śląskiego przed południem. “Czyżby problemy miały się pojawiać co miesiąc? Nie mogę się zalogować ani na FF, ani na IE” – napisał jeden z klientów banku. W odpowiedzi przedstawiciel banku napisał: “Odnotowaliśmy spowolnienie usługi. Pracujemy nad rozwiązaniem”.
Kolejne wpisy forumowiczów były coraz bardziej emocjonalne: “Od 40 minut siedzę by wysłać pilny przelew i dokonać płatności payU” (beata1979). Bank zapewniał, że awaria jest usuwana, ale mijały kolejne godziny, a konta wciąż były niedostępne. Sytuacja poprawiła się dopiero o 16.30, ale tylko na chwilę. – Rzeczywiście nasi klienci mieli dzisiaj problemy z dostępem do kont online. Trzeba było wyłączyć system, żeby zrestartować serwer. Mam informację, że od 17.10 wszystko jest już w porządku – powiedziała nam Joanna Majer-Skorupa. Jak się jednak okazało, problemy wcale się nie skończyły. Ostatecznie, system zaczął działać dopiero około godz. 21.