RegionWiadomość dnia

Klienci nie mogli się dostać do swoich kont w ING Banku Śląskim

[AKTUALIZACJA] Dostaliśmy sygnały od widzów, że nadal nie mogą się zalogować do swoich kont. – Rozmawiałam właśnie z naszym działem IT. Rzeczywiście problem całkiem nie zniknął. Są poważne spowolnienia w działaniu systemu. Objawia się to tym, że jednym się udaje zalogować do konta, drugim nie. Cały czas nasze służby techniczne pracują nad usunięciem awarii – powiedziała nam przed 19.00 Joanna Majer-Skorupa, zastępca rzecznika ING Banku Śląskiego.

Pierwsze wpisy pojawiły się na forum ING Banku Śląskiego przed południem. “Czyżby problemy miały się pojawiać co miesiąc? Nie mogę się zalogować ani na FF, ani na IE” – napisał jeden z klientów banku. W odpowiedzi przedstawiciel banku napisał: “Odnotowaliśmy spowolnienie usługi. Pracujemy nad rozwiązaniem”.

Kolejne wpisy forumowiczów były coraz bardziej emocjonalne: “Od 40 minut siedzę by wysłać pilny przelew i dokonać płatności payU” (beata1979). Bank zapewniał, że awaria jest usuwana, ale mijały kolejne godziny, a konta wciąż były niedostępne. Sytuacja poprawiła się dopiero o 16.30, ale tylko na chwilę. – Rzeczywiście nasi klienci mieli dzisiaj problemy z dostępem do kont online. Trzeba było wyłączyć system, żeby zrestartować serwer. Mam informację, że od 17.10 wszystko jest już w porządku – powiedziała nam Joanna Majer-Skorupa. Jak się jednak okazało, problemy wcale się nie skończyły. Ostatecznie, system zaczął działać dopiero około godz. 21.

Ciąg dalszy artykułu poniżej
Pokaż więcej

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button