Nowy sponsor Ruchu

Tak ubranych piłkarzy Ruchu już nie zobaczymy, wszystko dlatego, iż od nowego sezonu “Niebiescy” związali się z Optium Distribution wyłącznym dystrybutorem marki LOTTO w Polsce. – Może nie jest to związek oparty na wielkiej miłości, ale to początek dużego biznesu. Jestem szczęśliwy mogąc wspierać ten klub. Pamiętajmy Chorzów w polskiej piłce to legendarne miejsce. Myślę, że 90 lat historii klubu to coś niesamowitego – uważa Yves Gelb, prezes zarządu Optimum Distribution sp. z o.o.
Choć Lotto zostanie sponsorem technicznym na 3 lata 14-krotnych mistrzów Polski to i tak ważna wiadomość wobec kłopotów finansowych “Niebieskich” i ich ujemnego salda w bilansie za miniony rok. – Wyniki finansowe mamy za poprzedni rok ujemne tj. prawie 4,5 mln złotych straty. Nie ukrywamy tego, ale właśnie dzięki temu, że upubliczniamy swoje informacje, że jesteśmy spółką publiczną to taka firma, jak Optimum Distribution czy grupa EMPiK Media & Fashion nami się zainteresowała i dzięki temu taką umowę podpisaliśmy – podkreśla Katarzyna Sobstyl, prezes Ruchu Chorzów.
Firma do tej pory kojarzona w Polsce głównie z promocją tenisa wkracza na rynek piłkarski. W Chorzowie nie mają jednak wątpliwości, że jak przyznaje Mirosław Mosór, członek zarządu Ruchu Chorzów, sprzęt nie gra, tylko grają drużyny i dlatego uważa, że taka firma, jak Lotto ubierająca od przyszłego sezonu chorzowską drużynę będzie się fajnie prezentowała i zawodnicy będą zadowoleni, bo tak na prawdę o to chodzi.
Oby zatem w nowych strojach takich momentów radości, jak ten po półfinale Pucharu Polski z warszawską Legią w Chorzowie nie brakowało.