KrajRegionŚwiatWiadomość dnia

Olsztyn nie odpuszcza. Swoje termy promuje we Francji

Oprócz specjalnego filmu promocyjnego i wizualizacji wodnego parku które mają zachęcać potencjalnych inwestorów do wejścia w “gorący” wodny biznes, gmina ruszyła także na podbój francuskich targów nieruchomości. Na MIPIM 2013 gmina Olsztyn promuje swoją koncepcję budowy term jurajskich. W Cannes odbywają się targi skierowane do firm, instytucji i deweloperów, ale także branżowych mediów. Olsztyn liczy, że choć jest małą gminą, to dzięki francuskiej imprezie wypłynie na szerokie inwestycyjne wody. I głębokie, bo potencjalny inwestor musi mieć napchane kieszenie. Jurajskie termy jakie mają powstać w Olsztynie mają być bowiem prawdziwą perełką wśród tego typu obiektów. Inwestorzy mogą jednak znaleźć się nie tylko we Francji – gmina ma bowiem w planach promowanie swojego pomysłu m.in. na targach w Poznaniu, Monachium i w Mediolanie. Będzie to kosztowało Olsztyn – wraz z reklamą w mediach – ok. 600 tys.zł, które na promocję udało się pozyskać ze środków unijnych.

Pokaż więcej

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button