Otwarcie Galerii Katowickiej: Gigantyczne gadżety pojawiły się na ulicach Katowic [Zdjęcia]
Kampania promująca otwarcie Galerii Katowickiej na billboardach ruszyła już dawno. Jednak oprócz reklam na nośnikach zewnętrznych oraz w środkach masowego przekazu, Galeria Katowicka zdecydowała się na tzw. reklamę ambientową. Od standardowych form reklamy tzw. ambient różni się przede wszystkim zaskakującą i przykuwającą uwagę formą. Nie da się ukryć, że taką właśnie jest swoista kolekcja gigantycznych gadżetów – instalacji. Można je zobaczyć na ulicy Mariackiej, gdzie stanęła gigantyczna filiżanka, na Placu Szewczyka, gdzie zobaczyć można ogromną torebkę, na Placu Miarki gdzie “zaparkowała” potężna szminka, czy na Rondzie obok Spodka, gdzie wyrósł but-gigant na obcasie. Natomiast przy wejściu do Śląskiego Ogrodu Zoologicznego w Parku Śląskim pojawił się olbrzymi miś.
“- Bardzo się cieszymy, że mieszkańcy Śląska pozytywnie zareagowali na nasz projekt. Podchodzą, interesują się i robią zdjęcia, ponieważ za każde zdjęcie z gadżetami Galerii Katowickiej w dniu otwarcia – czyli 18 września – czekają na ich atrakcyjne rabaty” – mówi Agnieszka Jurkiewicz, Marketing & PR Manager Galerii Katowickiej. Otwarcie Galerii Katowickiej zaplanowano na 18 września. Pierwsi klienci wejdą do sklepów o godzinie 10.00.