Kraj

Polscy turyści uwięzieni w Heraklionie

Jak dodał, turystom (ok. 150 osobom) zapewniono nocleg w hotelu i posiłek. “Nasza sytuacja jest trudna, jest tu wiele rodzin z małymi dziećmi. Wczoraj kazano nam czekać na lotnisku kilka godzin bez żadnej informacji o tym co się dzieje i kiedy odlecimy. Dzisiaj rozmawialiśmy z pilotami, którzy podkreślali, że usterka jest naprawiana” – powiedziała w czwartek PAP jedna z turystek, Anna Błaszczuk. Zarówno ona jak i pozostali turyści zapowiadają, że będą domagać się odszkodowania. “Problemy zaczęły się już w dniu wyjazdu – wtedy też część wycieczki musiała czekać 10 godzin na wylot, bo nie było przepływu informacji pomiędzy przewoźnikiem a biurem podróży” – dodała. Turyści skarżą się też na organizację wycieczki – byli klientami biur podróży Neckermann i Triada. “Wykupiliśmy pobyt w hotelu czterogwiazdkowym, okazało się, że dostaliśmy pokój poniżej standardu, wiele atrakcji, które w hotelu miały być – np. spa, brodzik – były dopiero otwierane” – dodała Błaszczuk. “Gdy doszło do problemów z samolotem, przedstawiciele biur powiedzieli nam, że to nie jest już ich sprawa” – zaznaczyła.

Pokaż więcej

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button