PR czyli co?
Pomysł stworzenia przewodnika „PR, czyli co?” zrodził się w agencji PRIME PR. Dzięki dodatkowemu zaangażowaniu Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach i redakcji Polski Dziennika Zachodniego, śląscy przedsiębiorcy zyskają materiał informacyjny, który odpowie m.in. na takie pytania jak: Co zrobić, gdy do firmy zadzwoni dziennikarz?, Czy PR jest tani? oraz Co to jest wizerunek firmy?
Części poradnika „PR, czyli co?” będą dystrybuowane wśród firm zrzeszonych w RIG w Katowicach podczas kolejnych trzech comiesięcznych spotkań członkowskich. Wybrane pytania i odpowiedzi zostaną także opublikowane na łamach dodatku do Polska Dziennik Zachodni – „Śląska Marka”, który ukazuje się od lutego br. oraz w biuletynie izbowym RIG „Wolny Rynek”.
PRIME Public Relations jest profesjonalną agencją PR specjalizującą się w kreowaniu wizerunku firm i produktów. Agencja obsługuje projekty o zasięgu regionalnym, krajowym i międzynarodowym. PRIME PR działa na rynku od 2003 roku i ma siedzibę w Katowicach.