Rusza akcja społeczna "Z miłości dla związku!"
Kampania “Z miłości dla związku” skierowana jest do wszystkich: zarówno tych, których dotyczy to bezpośrednio jak i tych, który uważają ze problem ich nie dotyczy.
Organizatorzy kampanii chcą dotrzeć do jak najszerszej grupy, aby sprowokować dyskusję na temat zaburzeń erekcji, zachęcić do rozmowy, udowodnić i wskazać że, problem można rozwiązać przy pomocy specjalisty – lekarza.
Kampania jest pilotażowym przedsięwzięciem skierowanym do mieszkańców Województwa Śląskiego. Seksuolog dr Andrzej Depko – Vice Prezes Polskiego Towarzystwa Medycyny Seksualnej : Stykając się od lat z mężczyznami, którzy zwracali się o poradę w związku ze swymi kłopotami z dziedziny życia płciowego, stwierdziłem, że zasób ich wiadomości z tego zakresu jest niejednokrotnie bardzo skromny. Niewiedza jest także w głównej mierze przyczyną niedostrzegania lub lekceważenia pierwszych objawów nieprawidłowości które prowadzą do późniejszych kłopotów we współżyciu seksualnym.
Magdalena Jakubowska, przedstawicielka firmy Eli Lilly Polska, sponsora akcji „Z miłości dla związku”: Kampanie edukacyjne i społeczne dotyczące różnych aspektów zdrowia są elementem działalności firmy Lilly zarówno w Polsce, jak i na świecie.
Akcja “Z miłości dla związku!” ma na celu zwiększenie świadomości zaburzeń erekcji, które mogą być objawem takich chorób jak cukrzyca, nadciśnienie tętnicze czy miażdzyca. Z drugiej strony zaburzenia erekcji są częstą przyczyną problemów w związkach partnerskich. Jednocześnie dla wielu par zaburzenia erekcji pozostają bardzo wstydliwym problemem zdrowotnym, o którym partnerzy zazwyczaj nie potrafią rozmawiać. Dlatego zadaniem akcji “Z miłości dla związku” jest również przełamanie tabu oraz wsparcie osób, których dotyka ten problem zdrowotny.
Kampania startuje na Śląsku 1 maja 2009 roku, w jej zakres wchodzi uruchomienie strony informacyjnej pod adresem www.dlazwiazku.pl na której znajdą się najistotniejsze porady jak przygotować się do wizyty u lekarza, oraz poradnik partnerski.
Zaplanowano też kampanię radiową i telewizyjną oraz współpracę z prasą regionalną. Kampania w mediach potrwa do 30 czerwca.
„Z miłości dla związku…” akcja społeczna pod patronatem Polskiego Towarzystwa Urologicznego i Polskiego Towarzystwa Medycyny Seksualnej finansowana ze środków firmy Eli Lilly Polska Sp. z o.o.