RegionWiadomość dnia

Rusza kolejna kampania promocyjna Województwa Śląskiego

„Pasjonauci polecają” to już kolejna z kampanii promujących Śląskie jako region pełen energetyzujących atrakcji turystycznych. Jej bohaterami są „Pasjonauci”, którzy dzięki swoim pasjom wznoszą się ponad przeciętność, a dzieląc się nimi z innymi, emanują pozytywną energią. Ich losy i historie budują wizerunek regionu aktywnych i ciekawych ludzi, otwartego dla każdego, kto szuka niezwykłych miejsc i niesamowitych przeżyć.

Prawdziwi „pasjonauci” – realni mieszkańcy regionu są bohaterami działań towarzyszących kampanii, stali się także inspiracją dla postaci z plakatów i filmu reklamowego, które portretują najbardziej charakterystyczne pasje i biografie prosto z życia wzięte. Wspólnym głosem Pasjonauci zapraszają:

* do zakosztowania gościnności mieszkańców Beskidu Śląskiego i Żywieckiego,

* do aktywnego wypoczynku na Jurze,

Ciąg dalszy artykułu poniżej

* do odwiedzenia obiektów Szlaku Zabytków Techniki,

* na spotkanie z wyjątkową kuchnią regionalną,

* do rozwoju własnych pasji w naszym regionie.

Od dziś śląskich Pasjonautów widać będzie w całej Polsce. Na 210 billboardach, banerach internetowych i w prasie, a przede wszystkim w spocie reklamowym pojawi się 5 wizerunków, tworzących spójną serię. Na każdym z nich przedstawiony jest unoszący się nad ziemią Pasjonauta, najczęściej gospodarz, twórca lub częsty gość przyciągającego turystów miejsca, które stanowi drugi plan.

W nowatorski sposób w kampanii wykorzystany zostanie internet. Po raz pierwszy w komunikacji marketingowej województwa śląskiego uruchomiona będzie specjalna strona na Facebooku (fanpage) – swoiste centrum dowodzenia całą akcją, pełne konkursów i quizów dla użytkowników.

Kampania „Pasjonauci” w pełni świadomie nawiązuje do ubiegłorocznej, nagradzanej i uznanej za sukces kampanii „Pozytywnie Nakręceni”. Połączenie czytelnej kontynuacji z nową, świeżą koncepcją, oznacza z jednej strony rozwinięcie motywów już kojarzonych z marką „Śląskie”, z drugiej natomiast będzie praktycznym potwierdzeniem tezy, że dla skutecznych działań marketingowych spójność i konsekwencja mają zasadnicze znaczenie.

Kampania potrwa od 26 kwietnia do 31 maja 2010.

Kampanię w realizuje Grupa Eskadra, wyłoniona w wyniku postępowania przetargowego przeprowadzonego przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego.

Pokaż więcej

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button