Spodek 2.0 w katowickim Oku Miasta
Spodek 2.0 czyli śląski Barcamp (ogólnopolska nazwa tego typu spotkań) ze spotkania na spotkanie rośnie w siłę. Na jednym z pierwszych spotkań uczestniczyło niecałe 35 osób. Dziś kilka razy więcej.Wczoraj można było usłyszeć wystąpienia na temat szkoły projektowania serwisów społecznościowych StartupSchool w Warszawie i serwisie animili.pl, o nowoczesnej reklamie kontekstowej z AdTaily.com oraz o wykorzystaniu mikroblogów w pr i komunikacji z użytkownikami internetu – o tym akurat opowiadał Paweł Loedl z katowickiej agencji IMAGO PR.
Najnowocześniejsze media internetowe w regionie reprezentowali między innymi przedstawiciele mmsilesia, tvs.pl, portalu “zabrzanskie.info” czy gkw24.pl i histmag.org.
Organizatorzy nie kryli zadowolenia: – Bardzo udane spotkanie, blisko 130 uczestników, dużo pozytywnych recenzji, a przede wszystkim długa dyskusja poprezentacyjna – cieszy się Mirek Okoński, programista, współzałożyciel Spodka 2.0
Wczorajszy “spodek” odbył się po raz dziewiąty. Jubileuszowa edycja już w styczniu również w kopule nad rondem.