RegionWiadomość dnia

W Katowicach powstanie Centrum Obsługi Klienta Grupy Żywiec

Katowice zostały wybrane spośród prawie dwudziestu miast w Polsce. Inwestycja producenta Żywca, Warki i Tatry, warta kilkanaście milionów złotych, zapewni kilkaset miejsc pracy. O wyborze największego miasta na Śląsku przesądziła możliwość pozyskania pracowników, dobre połączenia z resztą kraju, konkurencyjne koszty i zaangażowanie władz lokalnych.

Bardzo zależało nam na inwestycji Grupy Żywiec – komentuje decyzję Spółki Prezydent Miasta Katowice Piotr Uszok, dodając: – Cieszymy się, że doceniono zarówno potencjał Katowic i Metropolii Silesia, jak i profesjonalną obsługę potencjalnego inwestora w naszym mieście. Mam nadzieję, że decyzja Grupy Żywiec, będącej częścią trzeciego największego koncernu piwowarskiego na świecie, zachęci inne firmy do lokalizacji swoich centrów usług w Katowicach.

Przedstawiciel Grupy Żywiec, Mariusz Borowiak poinformował, że powstające w stolicy Górnego Śląska profesjonalne centrum obsługi będzie zajmowało się pozyskiwaniem i obsługą ponad 80 tysięcy punktów na terenie całej Polski (pubów, restauracji, kawiarni, sklepów detalicznych). Do głównych zadań centrum należeć będzie m.in. doradztwo, serwis logistyczny, miękka windykacja.

Jak podkreślał prezydent Katowic Piotr Uszok, miasto zabiegało o tę inwestycję zwłaszcza za względu na stworzenie nowych miejsc pracy.

Ciąg dalszy artykułu poniżej

Procedury rekrutacyjne do centrum obsługi klienta już się rozpoczęły. Konkretne oferty pracy publikowane są m.in. na stronie www.grupazywiec.pl/kariera

W nowym centrum zatrudnienie będzie mogło znaleźć ponad 250 wykwalifikowanych specjalistów.

Pokaż więcej

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button